دانلود بازی Fable III
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

داستان بازی نیم قرن بعد از اتفاقات داستان نسخه ی قبل رخ میدهد و محدوده ی دستان همان جنگل های Albion میباشد . با گذشت نیم قرن از داستان نسخه ی قبل , شهر ها پیشرفته تر شده اند و یک جورایی این دوران را میتوان دوران صنعت نامید . داستان این شماره از این قرار است که شما بعنوان یک شاهزاده که به انتخاب شما میتواند خانم یا آقا باشد (در ابتدای بازی قابل انتخاب است) در قصری بزرگ زندگی میکنید و زندگی خوبی نیز دارید و بردار شما فرمانروایی Albion را در دست دارد و شما با او مشکلات فراونی دارید و در یک کلام میتوان گفت سیاست های اورا قبول ندارید . داستان بازی از جایی شروع میشود که این مخالفت بالا میگیرد و شما برای مبارزه با سیاست هایش از قصر به همراه دو نفر (خدمتکارتان و مربی رزمیتان) فرار میکنید و به دنبال متحد کردن گروه های نظامی منطقه ی Albion میروید . داستان بازی دارای هیجانات و پتانسیل بالایی برای خلق یک آثار سینمایی است . که این موضوع همان ابتدا خود را نشان میدهد .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

آغاز بازی همراه یک نمایش سینماتیک میباشد که واقعا زیبا و خلاقانه طراحی شده . با توجه به اینکه داستان بازی این امکان را برای شما قائل میشود که خودتان مذکر یا مونث بودن کاراکتر اصلیتان را انتخاب کنید , این انتخاب هیچ تاثیری بر داستان بازی ندارد . یعنی چه شما مذکر را انتخاب کنید و یا چه مونث را انتخاب کنید هیچ تغییری در داستان بازی رخ نخواهد داد . داستان به دو بخش تقسیم میشود که بخشی مبارزه با برادرات است و بخش دیگر بعد از پیروزی و بدست گرفتن فرمانروایی است . اما چیزی که از قبل بوده و در این شماره نیز وجود دارد , انتخاب خط داستان میباشد . یعنی شما هستید که با انتخابهایتان داستان را به پایان میرسانید . اما سبک بازی متحول شده و میتوان اِلمان های اکشن و ماجرایی را در سبک اصلی بازی (RPG) مشاهده نمود . البته این موضوع توانسته در جلب مخاطب کمک بسیاری کند و داستان را بسیار بهتر جلوه دهد . با توجه به گستردگی بسیار زیاد مناطق آلبیون , هر یک از مناطق و شهر ها دارای یک نوع آب و هوا میباشند و تنوع طبقات مردم را نیز میتوان در مکان های مختلف دید . بطور کل داستان بازی بسیار زیباست و با یک سناریوی متفاوت نسبت به شماره ی قبل روبرو میباشیم .

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 4000+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 12 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7600 GT / ATI Radeon HD 2600 Pro

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 3.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 6000+
Memory: 4 Gb
Hard Drive: 12 Gb free
Video Memory: 896 Mb
Video Card: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 5770

 

تصاویری از محیط بازی:

FableIII 01 small دانلود بازی Fable III FableIII 02 small دانلود بازی Fable III

FableIII 03 small دانلود بازی Fable III FableIII 04 small دانلود بازی Fable III

FableIII 05 small دانلود بازی Fable III FableIII 06 small دانلود بازی Fable III

 

source دانلود بازی Fable III توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. دقت داشته باشید که حتما از اینترنت قطع باشید. در هنگام نصب بازی نیاز به سریال نصب می باشد ، تمامی ارقام را عدد ۱ وارد کنید ، به صورت زیر:

۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱

پس از اتمام نصب ، به فولدر UPDATE مراجعه نموده و فایل setup.exe را اجرا و نصب نمایید. پس از اتمام نصب آپدیت ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید برای ذحیره سازی بازی ، نیاز به اکانت آفلاین Games for Windows Live دارید . این اکانت را می توانید در هنگامی که بازی اجرا می شود ، در منوی اول بازی ، ایجاد کنید. روش نصب بازی و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم تهران دانلود امیدوار است از این بازی بی نظیر نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید.

هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

۴) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

 

caution دانلود بازی Fable III توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۳۰ روز دیگر ، یعنی مورخه ۲۸ خرداد ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی Fable III دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Fileserve    Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۲ :   Fileserve    Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۳ :   Fileserve    Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۴ :   Fileserve    Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۵ :   Fileserve    Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۶ :   Fileserve    Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۷ :   Fileserve    Filesonic    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۸ :

  

Fileserve

  

Filesonic

  

Direct Link

  

Direct Link 2


  • تاریخ: پنج شنبه 1 خرداد 1385برچسب:خرید آنلاین بازی Fable III, خرید پستی بازی Fable III, دانلود Fable III با لینک مستقیم, دانلود بازی Fable 3, دانلود رایگان بازی Fable III, دانلود رایگان نسخه pc بازی Fable III, دانلود نسخه SKIDROW بازی Fable 3, دانلود نسخه نهایی Fable III SKIDROW, دانلود نسخه نهایی بازی Fable III, دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی ,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان